Service

Bij een maatpak of maathemd hoort natuurlijk een goede service. Moeilijk te beschrijven omdat u dat moet ervaren. Gastvrijheid en service zit in onze genen; van de ontvangst, het helpen kiezen en kopen en de informatie tijdens het maakproces en natuurlijk de nazorg. Ook staan we bekend om gevraagde en ongevraagde adviezen.

Garderobe check: Graag komen we ook bij u thuis voor het nalopen van de garderobe en adviezen.

Stomerij en reconditionering service: Als u uw pakken naar NEW TAILOR brengt dan bekijken we de pasvorm en laten het indien nodig reconditioneren of stomen. Ook zetten we naden en knopen weer goed vast.

Kledingadvies: Mocht u advies nodig hebben voor een presentatie of een officieel bezoek dan kunt u ons bellen op 06 22 22 09 63.

Verstelservice: We vermaken ook pakken en jasjes met een los binnenwerk die niet door ons gemaakt zijn. Het kan namelijk altijd mooier en beter. Dus uw jasjes van Caruso, Corneliani, La Vera, Attolini, Zegna, Isaia, E. Tautz, Ralph Lauren Purple Label, Etro en anderen vermaken we graag naar uw wens en of houding. We rekenen af per minuut. Een broek korter maken kost ons 15 minuten, dus reken maar uit. Een nekrolletje kost 20 minuten, etc..

Disasterservice: We hebben voor noodgevallen enkele confectiehemden en een blauw pak voor het geval u direct een pak nodig heeft. In alle andere gevallen maken we liever iets volledig op maat.

Cradle to cradle: Als u uw oude pak en/of hemen inlevert dan zorgen wij ervoor dat uw pak kan worden hergebruikt door de stichting Dress for Success.

webshop