Press & Media Kit

Hier vindt u de meest actuele persberichten om te kunnen gebruiken. Daarnaast kunnen we u voorzien van een media kit voorzien van beelden en achtergrond informatie. Komt u liever even langs in onze winkel? De espresso of thee is snel gemaakt. Neem contact met ons op als u meer informatie en/of high-res beelden zou willen ontvangen.

Persbericht 1:

NEW TAILOR introduceert pop-in concept

Winkelier laat klanten zijn winkel inrichten, runnen en vermarkten

Amsterdam – De in Utrecht en Amsterdam gevestigde kleermakerij NEW TAILOR lanceert volgende maand zijn eerste van een serie pop-in dagen. De sympathieke actie heeft als doel  geïnteresseerden  inzicht te  geven in het kleermakersvak en daarnaast het belang van een persoonlijk oogmerk te onderstrepen

Roel Wolbrink, mede-eigenaar van NEW TAILOR: “Iedereen zou wel ondernemer of kleermaker willen zijn voor één dag. Wij geven onze klanten de kans de wereld van centimeters, stoffen en spelden te adopteren. Daarbij is het een signaal naar andere retailers dat het écht draait om persoonlijkheid. Bij elke pop-in sessie ziet de winkel er anders uit en zal ook andere klanten aantrekken..

Pop-in-store

De referentie naar pop-up moge duidelijk zijn. Grote verschil is natuurlijk dat NEW TAILOR een zo goed als compleet ingerichte winkel aanbiedt. Geïnteresseerden kunnen direct intrek nemen in de vestiging Amsterdam of Utrecht en de zaak naar hun hand zetten.

Pop-in toolkit

Natuurlijk komen de ‘winkeleigenaren voor een dag’ niet onbeslagen ten ijs. NEW TAILOR voorziet ze van een eigen webpagina met het persoonlijke verhaal, een mailing, een training en een digitale agenda waarop afspraken kunnen worden ingepland. Daar bovenop krijgen zij vrijheid in wat ze met de gevraagde prijzen doen. En natuurlijk zijn de vakmensen van New Tailor gewoon aanwezig. Net als in een restaurant zijn de nieuwe winkeleigenaren,  de gastheer en is de chefkok in de persoon van een meesterkleermaker aanwezig.

‘Pop-inschrijvers’

NEW TAILOR heeft een leuke klantenkring en een aantal van deze mannen bereid gevonden zich in te zetten voor het pop-in concept. Zo zijn o.a. Bernd Damme, Boris Veldhuijzen van Zanten, Mattijs van Bergen, James Veenhoff en Seroj de Graaf van de partij. Gedurende komende weken verwacht NEW TAILOR meer namen definitief te kunnen openbaren. De aankondiging hiervan is te volgen op Newtailor.nl/pop-in

Einde persbericht, email info@newtailor.nl voor meer informatie